torsdag 20 oktober 2011

Tack för den korta tid jag varit här,
mycket info om medicin och allt det där.
Nu kan jag bara växa mig stark,
efter lektioner i omläggning, morfin och madopark.
Du har utstått alla dumma frågor,
ännu bättre att du svarat utan eld och lågor.
Jag har fått skrattat med och ha kul,
när jag styrt omkring människor på hjul.
Jag har sett sorg och gråt, glädje och skratt,
inte en enda dag jag gått hem sur och matt.
Du har varit den bästa "fröken" för mig,
nu vill jag bara säga adjöken tack och hej.

Nu blir väl min handledare glad när jag lagt ner tid på detta......undra hur de blir över helgen?


är ganska nöjd,jag skrev den på facebook först men ångrade mig för de kanske är andra som kommer att använda den och de e ju jag som skrivit den.....vilket betyder att andra kanske får beröm tack vare mig;:) haha ego som jag är!! nä men alla hittar inte till bloggen lika lätt! de blev liiiite fel där. nu äre mors och hejdå=9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar