måndag 17 oktober 2011

En vecka sen jag skrev...

Ja och vad har hänt på en vecka då? nej precis ingenting! Eller? hmm låt mig tänka...
nääää
inget jag kommer på! Då äre bara en sak att förtälja....klar med tre julklappar iallafall!! Härligt!

Linneas klocka är inköpt.
en grej till Danne fast orka byta julklappar?! Nää i år vill jag inte det,inte me nå syskon. Man byter ju bara pengar och oftast så går min börs back ;)
Pappa kan få och aina samt mormor och morfar....

tråkigt läsande va!?

vi skiter i det och koncentrerar oss på mentaltest.

Jag vill ju para Dora nästa löp.
Det finns tyvärr ingen stamtavla på henne:(


tänkte då att man kunde mentaltesta henne och lysa ögonen på henne...så jag har tagitkontakt med "en som vet" och då går inte det.
Dora är inte registrerad och kan inte bli det då hennes ena förälder inte är det.
Typiskt va?

Men då kan man tänka att hon är ju av den ras hon är....borde inte det ligga i allas intresse att hon mentalprovas?

Världen är konstig kan jag tycka!!

nää nu är jag trött och vill sova! NATT NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar